myfav- sentences

به نام خدای خیلی بزرگ

myfav- sentences

به نام خدای خیلی بزرگ

جوشن کبیر با صدا هایده

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

زیبا می خونه .. خیلی زیبا ..


۹۴/۰۴/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
khashen ....

نظرات  (۴)

سلام وقت بخیر 
مطلب جدید پست کردم منتظر نظرتونم
پاسخ:
Salam age tunestam hatman
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۷ آقای سر به هوا ...
سلام .
اگر دوست داشتی به منم سر بزن .
سبک نوشتنت رو دوست دارم ...
در ضمن خیلی قشنگ بود با صدای هایده !
پاسخ:
Merci ,
Bashe age tunestam hatman.
ســــــلام امیدوارم که حالت خوب باشه
نمیگم بی وفایی شاید بهت بر بخوره و ناراحت بشی چون رابطمون چیزی بیشتر از یه دوست مجازی نیست یعنی حدآخرشم همینه
از اون گذشته من از مجازی وفا ندیدم،خوب دیگه بذگریم...
 من چندروزی نبودم که بهت سر بزنم؛ببخشید
پاسخ:
Hichi niaz nist begi ,

تا حالا نشنیده بودم
واقعا دم تو و دم هایده جززز غاللللله
مرسیییییییییییی
پاسخ:
Merci ziad .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی